دمنوش قهوه سبز

دمنوش قهوه سبز

دمنوش قهوه سبز

دمنوش قهوه سبز  دکتر مری حاوی ترکیبی به نام "کلروژنیک اسید" است؛ که به نظر می رسد کاهش وزن رخ داده در اثر مصرف دمنوش قهوه سبز، ناشی از این ترکیب باشد.

دمنوش قهوه سبز حاوی اندکی کافئین بوده و می تواند میزان متابولیسم بدن را به اندازه 3 الی 11% افزایش داده و موجب لاغری شود.

مطالعات بیانگر آن هستند که "کلروژنیک اسید" موجود در دمنوش قهوه سبز، با کاهش جذب چربی های دریافتی، کاهش چربی ذخیره شده در کبد و بهبود فعالیت هورمون آدیپونکتین (هورمون کاهنده چربی) به کاهش وزن بدن کمک می کند.

مطالعات انجام شده در موش ها نیز بیان کرد که "کلروژنیک اسید" موجود در قهوه سبز، با تعدیل سطح کلسترول و تری گلیسرید، ریسک فاکتورهای بیماری های قلبی را بهبود می بخشد.

"کلروژنیک اسید" موجود در قهوه سبز با کاهش جذب گلوکز، دارای نقش کلیدی در بهبود دیابت می باشد.

یکی دیگر از اثرات مطلوب قهوه سبز، بهبود جریان خون است؛ ترکیبات شبه آسپرینی موجود در قهوه سبز از گرفتگی عروق، نارسایی قلبی و ایست قلبی جلوگیری می کند.

دمنوش قهوه سبز برای افزایش سطح انرژی و کارایی بیشتر در طول روز بسیار مفید است.

ترکیبات موجود در قهوه سبز در پاکسازی بدن از ترکیبات سمی و افزایش قدرت ایمنی موثر هستند.

آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب آراشیدیک اسید، اولئیک اسید و لینولئیک اسید موجود در دمنوش قهوه سبز در سلامت پوست نقش دارند.

در صورتی که نمی توانید اشتهای خود برای میل غذا را کنترل کنید؛ مصرف دمنوش قهوه سبز پیشنهاد مناسبی برای شما است؛ این دمنوش با سرکوب اشتها اثر مطلوبی در کاهش وزن دارد.

به دنبال راهی طبیعی برای کاهش وزن هستید؟! به قرص های شیمیایی موجود در بازار اعتماد ندارید؟!

پیشنهاد ما به شما دمنوش لاغری مری تی است. دمنوش گیاهی مری تی با رایحه ای بسیار خوش و طعمی دلپذیربا افزایش سوخت و ساز در بدن ، در 21 روز شما را به وزن دلخواهتان می رساند.

نظرات کاربران
  • نظری ثبت نشده است

ارسال نظر


عضویت در خبرنامه