اخبار

گلکسی اس 8 / اس 8 اج سامسونگ : تمامی شایعات، ویژگی‌ها و انتظارات

گلکسی اس 8 / اس 8 اج سامسونگ : تمامی شایعات، ویژگی‌ها و انتظارات

وقتی صحبت از یک گوشی موبایل به میان می‌آید، خیلی زود شایعات سر و کلشان پیدا می‌شود؛ به خصوص اگر آن موبایل یک پرچمدار قدرتمند از برندی محبوب باشد. در حالی که چند ماه تا رونمایی رسمی شرکت سامسونگ از پرچمداران جدیدش با نام احتمالی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 اج (Samsung Galaxy S8 Edge) باقی مانده، با توجه به محبوبیت بالای محصولات بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان، از هم اکنون درز اطلاعات، اخبار و شایعات در مورد این دو گوشی آغاز شده است. اگر همه چیز طبق روال پیش برود، سامسونگ اوایل ماه فوریه سال 2017 و پیش از برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017)، از تازه‌ترین نسل گوشی های هوشمند خود پرده برداری خواهد کرد.

 

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی، دو گوشی عالی و از همه نظر تکمیل گلکسی اس 7 / اس 7 اج را روانه بازار کرد تا ما بیش از پیش انتظاراتمان از این کمپانی بالا برود. هرچند پس از آن فبلت گلکسی نوت 7، کام این موفقیت را برای سامسونگ تلخ کرد  و خیلی سریع پس از عرضه، از بازارهای جهانی جمع آوری شد. حال تمامی حواس‌ها به پرچمدار بعدی این کمپانی است تا بار دیگر سامسونگ با آن خودش را به اثبات برساند. محصولی که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در بازگرداندن آبروی نام تجاری این غول کره‌ای داشته باشد.

این دقیقا همان چیزی است که ما را به تحقیقات بیشتری وا‌داشته تا به دنبال اخبار و اتفاقات خوبی در گلکسی بعدی سامسونگ بگردیم. در این مقاله قصد داریم به تمامی شایعات، اخبار و انتظارات پیرامون گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Edge) بپردازیم؛ با گجت نیوز همراه باشید.

نظرات کاربران
  • نظری ثبت نشده است

ارسال نظر


عضویت در خبرنامه