• دکتر مریم محمودی

    دکتر مریم محمودی دانشیار دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران

     

  • دمنوش های دکتر مری

    لاغری را با دمنوش های دکتر مری تجربه کنید

  • ویتامین ها

    نقش ویتامین ها در تغذیه

  • آشپزی سالم با دکتر مری

    مهترین نکات در آشپزی سالم 

  • دمنوش های لاغری

    فواید دمنوش ها در لاغری

  • تغذیه در دوران ها

    بهترین تغذیه در دوران های مختلف از نوزادی تا سالمندی چیست؟

پکیج دمنوش های لاغری گیاهی دکتر مری  با طعم دلنشین و متفاوت آن میتوانید در 21 روز لاغری را تجربه کنید.

خرید محصول

جلوگیری از افزایش وزن در ماه مبارک رمضان

از آنجا که سبک غذا خوردن در ماه مبارک رمضان به طور کامل تغییر می کند و افراد ناخوداگاه مجبورند تمامی مواد غذایی که در طول روز استفاده می کردند را در یک وعده به بدن خود تزریق کنند، در صورت رعایت نکردن نکات لازم و پرخوری بیش از حد، به راحتی می توانند افزایش وزن پیدا کرده و برگشتن به حالت قبل از افزایش وزن کاری بس دشوار می باشد. بنابراین در اینجا قصد داریم شما را با نکاتی که لازم است در طول ماه مبارک رمضان و در نوع مصرف مواد غذایی خود رعایت کنید، آشنا سازیم. دلایل افزایش وزن در ماه رمضان همان طور که گفته شد در این ماه به علت استفاده نا به جا از مواد غذایی و نداشتن برنامه غذایی منظم در سرتاسر روز، بسیاری از افراد به چاقی روی می آورند. برخی از علت های افزایش وزن عبارت اند از: مصرف بیش از ح ...
بیشتر بدانیم

رژیم های غذایی

رژیم لاغری


لاغری به سبک دکتر مری همراه با توصیه های دکتر مریم محمودی دکترای تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران
درخواست رژیم از دکتر مری

سخنی با شما

چی بخورم لاغر بشم؟! این روزها، چه آنها که واقعا اضافه وزن دارند یا چاق هستند و چه آنها که صرفاً به دنبال تناسب اندام یا کم کردن بیشتر وزن هستند، معمولا درباره نخوردن و کم خوردن و رژیم گرفتن سوال نمی کنند! بلکه می پرسند: «چی بخورم لاغر بشم»! یا «چطور بخورم که لاغر بشم»! به عبارتی همه میخواهند از نعمت و لذت خوردن بهره مند باشند اما تناسب اندام هم داشته باشند و چاق هم نشوند. این اتفاق، شدنی است! و خوردن و لذت بردن از خوراکی ها و نوشیدنی ها حق مسلم همه انسان هاست اما چطور می توان چاق نشد؟ همه می دانیم چاقی زیربنای بسیاری از بیماری ها مانند چربی بالای خون، فشار خون، دیابت و.... و حتی سرطان است و همه می دانیم نباید پرخوری کنیم و البته حتما طبق یک برنامه مشخص و متناسب با شرایط سنی و جسمی و جنسی ورزش کنیم؛ ولی آیا می شود هم بخوریم (البته درست و به اندازه و غذاهای خوب) ...

عضویت در خبرنامه