• دکتر مریم محمودی

    دکتر مریم محمودی دانشیار دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران

     

  • دمنوش های دکتر مری

    لاغری را با دمنوش های دکتر مری تجربه کنید

  • ویتامین ها

    نقش ویتامین ها در تغذیه

  • آشپزی سالم با دکتر مری

    مهترین نکات در آشپزی سالم 

  • دمنوش های لاغری

    فواید دمنوش ها در لاغری

  • تغذیه در دوران ها

    بهترین تغذیه در دوران های مختلف از نوزادی تا سالمندی چیست؟

پکیج دمنوش های لاغری گیاهی دکتر مری  با طعم دلنشین و متفاوت آن میتوانید در 21 روز لاغری را تجربه کنید.

خرید محصول

تغذیه کودکان در مدارس

تغذیه کودکان در مدارس در ایجاد زمانی مناسب برای ناهار خوردن و دریافت مواد غذایی مورد نیاز برای یادگیری، به کودک خود کمک کنید. در تهیه خوراکی کودکانتان از خود آنها کمک گرفته و غذا را در ظروف جذاب قرار دهید؛ در این صورت احتمال خوردن غذا توسط آنها بیشتر می شود. انواع مختلف خوراکی ها را در بسته غذایی کودکتان قرار دهید (برای جلوگیری از فساد غذاهای فاسد شونده، آنها را در یک بسته ی خنک قرار دهید. یک ساندویچ، ران مرغ یا حتی پیتزای سرد باقیمانده از وعده های قبل، میوه، سبزیجات خام خرد شده، کرفس با کره بادام زمینی، کراکر (با آرد گندم کامل) یا کوکی جودوسر و مقدار کمی پول برای خرید شیر در مدرسه از گزینه های مناسب هستند. با یادداشت جمله "تو فوق العاده ای!" در یک برگه، موجب ترغیب کودک به غذا خوردن شوید. ...
بیشتر بدانیم

رژیم های غذایی

رژیم لاغری


لاغری به سبک دکتر مری همراه با توصیه های دکتر مریم محمودی دکترای تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران
درخواست رژیم از دکتر مری

سخنی با شما

چی بخورم لاغر بشم؟! این روزها، چه آنها که واقعا اضافه وزن دارند یا چاق هستند و چه آنها که صرفاً به دنبال تناسب اندام یا کم کردن بیشتر وزن هستند، معمولا درباره نخوردن و کم خوردن و رژیم گرفتن سوال نمی کنند! بلکه می پرسند: «چی بخورم لاغر بشم»! یا «چطور بخورم که لاغر بشم»! به عبارتی همه میخواهند از نعمت و لذت خوردن بهره مند باشند اما تناسب اندام هم داشته باشند و چاق هم نشوند. این اتفاق، شدنی است! و خوردن و لذت بردن از خوراکی ها و نوشیدنی ها حق مسلم همه انسان هاست اما چطور می توان چاق نشد؟ همه می دانیم چاقی زیربنای بسیاری از بیماری ها مانند چربی بالای خون، فشار خون، دیابت و.... و حتی سرطان است و همه می دانیم نباید پرخوری کنیم و البته حتما طبق یک برنامه مشخص و متناسب با شرایط سنی و جسمی و جنسی ورزش کنیم؛ ولی آیا می شود هم بخوریم (البته درست و به اندازه و غذاهای خوب) ...

عضویت در خبرنامه