دمنوش اولانگ

دمنوش اولانگ

دمنوش اولانگ

دمنوش اولانگ دکتر مری تی چاي نيمه تخمير شده است و محصولي بين چاي سبز تخمير نشده و چاي سياه بسيار تخمير شده است. دمنوش لاغری اولانگ مری تی اثرات ضد ديابت، كاهش فشارخون و كاهش سطح كلسترول خون دارد و مي تواند باعث افزايش ٤/٣- ٩/٢ درصد در متابوليسم بدن شود و جذب چربي را در روده كاهش دهد. دمنوش اولانگ مری تی آنزيم هايي را كه مسئول سوختن چربي هاي ذخيره در بدن هستند را فعال مي كند و تمامي اين اثرات روند كاهش وزن را تسريع مي كند.

 فواید دمنوش اولانگ دکتر مری

دمنوش اولانگ، علاوه بر کافئین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، آمینو اسیدها و پلی فنول های مفیدی می باشد. دمنوش اولانگ حاوی آمینو اسید "تئانین" بوده، که دارای اثرات آرامبخش می باشد. علاوه بر آن، این دمنوش حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، مس، سلنیم، پتاسیم و منگنز می باشد.

تحقیقات بیانگر آن هستند که، احتمالا زنانی که از دمنوش اولانگ استفاده می کنند؛ نسبت به سایر زنان ریسک کمتری برای ابتلا به سرطان تخمدان دارند.

تحقیقات جدید بیان می کنند که مصرف دمنوش اولانگ دارای اثرات بهبود دهنده بر اگزماهایی است که به سایر روش های درمانی مقاوم هستند.

برخی تحقیقات بیانگر آن هستند که مصرف دمنوش اولانگ در کنترل سطح قند خون موثر می باشد.

برخی از تحقیقات انجام شده بر روی افراد چینی بیان کردند که مصرف این دمنوش، می تواند ریسک فشار خون بالا را کاهش دهد.

مصرف دمنوش اولانگ با افزایش دانسیته ی استخوان، از بروز استئوپروز (پوکی استخوان) جلوگیری می کند.

پلی فنولهای موجود در دمنوش اولانگ با کنترل متابولیسم چربی در بدن، سبب کاهش وزن می گردد. در سال 2009، یک مطالعه در کشور چین، 102 فرد مبتلا به اضافه وزن یا چاق با مصرف دمنوش اولانگ را مورد بررسی قرار داد؛ نتایج به این صورت بود که 22% آنان، بیش از 3 کیلوگرم وزن کم کرده و تمامی آنها کاهش چشمگیری را در سطوح کلسترول و تری گلیسرید، نمایان کردند.

پلی فنول های موجود در دمنوش اولانگ با خنثی سازی رادیکال های آزاد، ریسک ابتلا به سرطان، آترواسکلروز (گرفتگی عروق)، ایست قلبی، آرتریت روماتوئید و دیابت را کاهش می دهند.

یک مطالعه ی صورت گرفته بر روی موش ها در ژاپن، بیان کرد که، موش های مصرف کننده ی اولانگ، کاهش 10 تا 18 درصدی در سطح استرس را نمایان کردند.

افراد مصرف کننده دمنوش اولانگ در طولانی مدت، دارای سطح پایین تری از کلسترول کل، LDL و تری گلیسرید هستند.

 

 

دمنوش اولانگ

 

مطالعه ای بر روی دو گروه از موش ها صورت گرفت؛ هر دو گروه رژیمی یکسان داشته، گروه 1 از دمنوش اولانگ استفاده کرده ولی گروه 2 اینگونه نبودند؛ نتایج بیانگر آن بود که گروه مصرف کننده ی اولانگ چربی شکمی کمتری را نسبت به گروه دوم داشتند.

مطالعه ای در کشور چین بر روی افراد چاق صورت گرفت؛ در این مطالعه، افراد چاق مصرف کننده ی دمنوش اولانگ، پس از گذشت 6 هفته، بیش از 1 کیلوگرم وزن کم کردند.

فلوراید، ماده ای است که برای جلوگیری از پوسیدگی دندان به آب های آشامیدنی، خمیر دندان ها و دهانشویه ها اضافه می شود. دمنوش اولانگ به طور طبیعی حاوی فلوراید بوده و مصرف آن دارای اثرات مطلوب در بهبود سلامت دندان ها است.

مصرف دمنوش اولانگ، ریسک ابتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر و پارکینسون را نیز کاهش می دهد.

دمنوش اولانگ، با خاصیت ضد سرطانی خود شناخته می شود؛ فلاونوئیدها و پروتئین های آنتی باکتریال موجود در این دمنوش موجب تقویت سطح ایمنی بدن شده و در بهبود عفونت تاثیر مطلوبی دارند.

دمنوش اولانگ حاوی فلاونوئیدها می باشد؛ فلاونوئیدهای موجود در دمنوش اولانگ، موجب مهار عملکرد آنزیم های سازنده ی چربی می گردند. بدین ترتیب شما می توانید از دمنوش اولانگ برای چربی سوزی استفاده نمایید. (البته تا زمانی که از شکر برای شیرین کردن آن استفاده ننمایید.)

دمنوش اولانگ سبب بهبود التهاب در افراد مبتلا به رفلاکس و افراد مبتلا به زخم های گوارشی می گردد.

دمنوش اولانگ به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدانی خود مانع از ریزش مو شده و سبب تقویت و شفافیت موهای شما می گردد.

کافئین، آنتی اکسیدان ها و تئانین موجود در دمنوش اولانگ دارای اثرات بهبود بخش بر عملکرد مغزی شما می باشند.

چای اولانگ درای خواص آنتی باکتریال بوده و می تواند با باکتری هایی نظیر سالمونلا، اشرشیاکلای و سودوموناس نیز مقابله کند.

 به دنبال راهی طبیعی برای کاهش وزنتان هستید!؟ از استفاده از قرص های شیمیایی می ترسید؟!

پیشنهاد ما به شما مصرف دمنوش لاغری مری تی می باشد.

نظرات کاربران
  • نظری ثبت نشده است

ارسال نظر


عضویت در خبرنامه