استفاده از سبزیجات در دسر

استفاده از سبزیجات در دسر

استفاده از سبزیجات در دسر

با کمی خلاقیت می توانید سبزیجات را در هر وعده ی غذایی، حتی در دسرها، جای دهید!

هویج، کدو حلوایی و سیب زمینی شیرین از منابع غنی بتاکاروتن و اجزاء عالی در تهیه دسر هستند که می توان پودینگ هایی را به وسیله آن ها تهیه نمود. می توانید از ذرت و کدو سبز در تهیه نان های شیرین، توفو (پنیر سویا) در چیز کیک و دسرهای یخ زده، ریواس در پای و حتی خیار در تهیه دسر میوه یخ زده که بسیار نیرو بخش است؛ استفاده کنید.

برای استفاده از سبزیجات در منوی دسر خود، می توانید موارد زیر را به کار ببرید:

  • اسموتی کدو حلوایی را تهیه کنید. کدو حلوایی بخار پز، شیر فاقد چربی، ماست یخ زده، کمی دارچین را به وسیله مخلوط کن، مخلوط کرده و اسموتی را تهیه کنید.
  • از آب هویج به عنوان مایع در محصولات پخته شده استفاده نمایید. استفاده از آن طعمی متفاوت از طعم هویج را ایجاد می کند.
مقالات مرتبط


چربی شکم و پهلو

چربی شکم و پهلو علت های زیادی می تواند داشته باشد؛ رژیم غذایی نامناسب، عدم انجام فعالیت های فیزیکی و ... بیشتر بدانیم
رژیم کاهش کلسترول

استفاده از یک رژیم غذایی هوشمندانه، می تواند سبب کاهش سطح کلسترول بدن شما گردد. ایجاد تغییراتی کوچک ... بیشتر بدانیم
نظرات کاربران
  • نظری ثبت نشده است

ارسال نظر


عضویت در خبرنامه